16 Haziran 2016 Perşembe

ED HUSAIN


Quilliam VAKFI kurucusu.
Bangladeş asıllı bir aileden gelen Ed Husain’in gerçek adı Muhammed Mahbub Husain. Haşa Peygamberimiz’in ismini kullanmak istemediği için Ed ismini tercih ediyor. Rumiliği ve Darwinizmi savunuyor. ED HUSAIN’İN kendisi hakkında verdiği bazı bilgiler: 
“BURADAKİ TÜM İFADELERDEN ALLAH’I, İSLAM’I VE KURAN’I TENZİH EDERİZ. “Artık O’nun adına yaşamamızı isteyen bir Allah’a inanamıyordum. Aslında Allah’ın artık ‘O’ olduğunu bile düşünmüyordum... Allah, insanların icadıydı, insanlara ait bir çıkarımdı.” “Zaman geçtikçe Allah bilincim gelmiş geçmiş en düşük seviyeye indi. Hayatımdaki Allah’ın varlığı kaybolmuştu... İslam’ın kutsal kitabıyla bağlantımı kaybetmiştim.” “İslam’ın ruhunu kaybetmiştim.” “Hala iki yüzüm, iki kişiliğim vardı.” “İslam’ı manevi bir arayış olarak kabul edemiyordum.” “Allah’a uzaklığımın nedeni, on yıldır kalbimde gerçek iman kalmamıştı. Görünüşte öyleydim, politik amaçlarla kullanıyordum, fakat İslam’ın hakikatini kaybetmiştim.” Ed Husain’in en beğendiği ve aydınlatıcı bulduğunu söylediği kişilerden biri ise Mevlana RUMİ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder